İletişim, günümüzde diğer pek çok alanda olduğu gibi kurumlarda da büyük bir önem taşıyor. Gerek kurum içi, gerek kurum dışı ilişkilerde belirleyici özellikler barındıran iletişim faaliyetleri, kurumların genel yapılanması açısından da hayati nitelikte. Bu bağlamda “kurumun kültürü, kimliği, imajı ve itibarının oluşturulduğu” bir alan olarak tanımlanan “kurumsal iletişim” ilgiyi fazlasıyla hak ediyor.
Z. Beril Akıncı Vural ve Mikail Bat, bu çalışmalarında “kurumsal iletişim” konusunu birçok farklı bakımdan ele alıyorlar. İletişim faktörünün organizasyonel anlamda büyük önem kazanmasıyla birlikte başlı başına bir çalışma alanı haline gelen “kurumsal iletişim”in ifade ettiklerini teorik açıdan karşılaştırmalı olarak inceliyor, ardından bu teorik bilgilerden nasıl faydalanılacağını pratik çerçevede ve muhtemel durumlar dahilinde özetliyorlar.
Teoriden Pratiğe Kurumsal İletişim, akademik ve sektörel anlamda her geçen gün daha fazla önem kazanan bir çalışma alanına kapsamlı bakışıyla hem konuya dair akademik merakı hem de reel sektör içerisindeki dinamikleri kavramak için benzersiz bir kaynak.
Yorum / Soru ekleyebilmek için üye olmanız gerekmektedir.