Pazarlama Esasları kitabı piyasada birçok kaynak bulunan bir disiplin alanında, işletmelerimizin pazarlama bölümünde yeni işe başlayanlar için temel kavramlar ve tanımlarla ilgili bir başlangıç bilgisi vermektedir. Pazarlama Esasları, pazarlama ile ilgili hizmet içi yetiştirme eğitimi gören kişiler, bankalar, işletmeler, ticarethaneler, sanayi şirketleri ve iktisadi kurumlar için yararlı bir el kitabıdır.
Konu Başlıkları
İşletme ve Pazarlama
Pazarlama Karması
Çevre ve Müşteri İlişkileri
Satın Alma Süreci
Ürün, Hizmet ve Marka
Fiyatlandırma Taktikleri
Pazarlama İletişimi
Kişisel Satış
Dağıtım Kanalları
Elektronik Pazarlama
Uluslararası Pazarlama
Pazarlama Yönetimi
Yorum / Soru ekleyebilmek için üye olmanız gerekmektedir.